zondag 31 augustus 2014

Hoe nu verder?

Enkele weken voor de zomervakantie zat ik er even doorheen. Ik wist niet meer waar ik de tijd en de motivatie vandaan moest halen om drie stukjes per week online te zetten. Toen ik besloot even te pauzeren, was dat een enorme opluchting. 

Ik schrijf zo nu en dan nog een stukje om even alles van me af te schrijven en dat beviel me goed. Eén keer per week kwam er sowieso iets online, dat was mijn dagboekpost van zaterdag. En wanneer ik zin, tijd en behoefte had om te schrijven, kwam er iets extra.

Hoe gaat het nu verder? Hoe vaak komt er het komende jaar iets online, wat kunnen mijn bezoekers verwachten? Nou, eigenlijk heb ik er nog niet heel goed over nagedacht. Ik riep een paar weken terug dat ik elke dag iets zou schrijven, zodat ik alles goed kon reflecteren en alles van me af kon pennen. Maar ik weet niet of dat haalbaar is. Dat wordt 'm dus niet.

Wat dan wel? Eén keer per week, op zaterdag, komt mijn dagboekartikel online. De overige dagen vul ik op gevoel. Ik schrijf net als in de afgelopen weken wanneer het me uitkomt. Dit zal minimaal één keer per week zijn en misschien vaker. Ik durf nog niet te zeggen hoe vaak en wanneer, dus dat blijft een verrassing. 

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten