zaterdag 15 november 2014

Het klussen is begonnen

Zaterdagavond, wat voelt als een zondag. Dat komt door die extra vrije dag op vrijdag. Gisteren, vrijdag dus, hebben we de sleutel van ons kasteel gekregen. Het was even schrikken in het begin. Een leeg huis is toch heel anders dan een gemeubileerd huis. Toen we, na het tekenen van alle papieren, terug kwamen, zag ik ineens weer alle mogelijkheden. Ik zag de nieuwe meubels al staan, het heerlijke bankstel dat we op het oog hebben, het nieuwe leven...

Mijn zusje is zo lief geweest om drie kamers te ontdoen van het behang, waardoor het huis er heel fris uit ziet. Het voelt nu niet meer als het huis van iemand anders, maar echt als van ons. De komende tijd gaan we hard aan de slag en hopelijk is het in januari af. Hopelijk.

Het klussen zal ook betekenen dat ik niet veel zal schrijven voor mijn blog. Misschien doe ik het nog in mijn tussenuur (als ik tijd heb) en anders bewaar ik dat tot een moment dat ik weer in mijn oude huis ben. Al heb ik geen idee wanneer dat weer gaat zijn.

Liefs!

P.S. Ik heb niet alleen een nieuw huis gekocht, maar ook een nieuwe fiets. #nieuwvervoersmiddelvoordekomendetwintigjaar 

1 opmerking: