zaterdag 1 maart 2014

Mijn voornemens, update 2

Het voorjaar breekt bijna aan, we houden de frisse moed er in. Waar vele anderen al hun voornemens al hebben laten varen, ga ik stug door. De lange avonden komen er aan, het zonnetje breekt een beetje door. We komen uit de winterdepressie en ik voel alle energie terug mijn lichaam in komen.

1. Blog

Er waren wat weken dat ik totaal geen idee had wat ik moest schrijven, nu heb ik een heel lijstje liggen met opties om nog over te bloggen. Het komt goed, die 555 posts, het komt goed.

2. Wiskunde
Ik wilde een hoofdstuk per week maken, maar ook nog een boek per week lezen, een behoorlijk aantal blogs tikken en proberen te werken aan een verhaal, dat is lastig. Ik heb even geen prioriteiten, maar ik zet alles op een lager pitje. Dat kan toch ook?  

3. Jeugdverhaal
Nope...  

4. Artikelen
Nope...  

5. Lezen
Wat? Laag pitje? Nee hoor! 10 boeken, wow!  

6. Engels
… en die Engelse boeken komen ook nog wel. Ooit. Ha, ik gebruik gewoon mijn vorige voornemen-update, dan hoef ik er nauwelijks iets aan te veranderen. Handig!  

7. NaNoWriMo
November!  

Ik wacht nog op een enorm productieve maand. Februari was dat niet, maart zal het ook niet worden. Eind april heb ik twee weken vakantie en in juli en augustus heb ik nog veel meer weken vrij. Ik reken er op dat ik dan een enorme sprong voorwaarts ga maken.
 
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten