zondag 1 juni 2014

Dagboek: De kortste werkweek ever (#33)

Mijn week was niet heel spectaculair. Of beter gezegd: helemaal niet. Wat mijn werk betreft: ik ben deze week slechts één dag aanwezig geweest, de andere dagen was ik vrij of ziek.

Om de post niet uit slechts vijftig woorden te laten bestaan, laat ik ook lezen wat ik op mijn vrije dagen gedaan heb, te beginnen met maandag. Nietsvermoedend zat ik achter de computer. Ik zou een rustig dagje hebben en niet heel veel bijzonders doen. Tot mijn zusje vroeg of ze mee mocht naar het winkelcentrum. We zouden maximaal een uur afspreken, omdat het haar thuiswerkdag was. Dat uurtje werden er uiteindelijk een stuk meer. We deden inkopen voor de babyshower van onze zus, die as we speak plaatsvindt en besloten ook nog 'even' alle cadeautjes in te pakken. Vijf uur later ging ik pas naar huis. 

Op dinsdag begon mijn korte werkweek. Ik voelde me al niet heel fit (verkoudheid, benauwd), maar ik dacht dat ik binnen een uurtje wel over zou zijn. Helaas! Gelukkig had ik de dag vol met toetsen gepland, maar veel kwam er niet uit mijn strot. Ik moest moeite doen om boven de kinderen uit te komen. Nog zieker dan ik gekomen was, ging ik weer naar huis. Het regenachtige weer hielp niet heel veel mee, maar ik was allang blij dat de treinen reden en dat ik mijn scooter op het station had staan. 's Middags gaf ik een uurtje bijles, daarna ben ik direct achter het fornuis gaan staan en niet heel veel later besloot ik mijn dag af te sluiten.

Woensdagochtend meldde ik mezelf ziek. Mijn verkoudheid was al iets minder geworden, maar het had inmiddels plaatsgemaakt voor hoofdpijn. Want dat heb ik de laatste tijd nog niet erg genoeg... De rest van de dag heb ik even achter de computer gezeten, maar voornamelijk heb ik mijn dekbed en kussen naar de bank verplaatst en heb ik de hele middag televisie en YouTube-filmpjes gekeken. Het was goed te doen...

Op donderdag heb ik tot half twaalf in bed gelegen. Ik kan je vertellen dat dat een hele fijne start was van Hemelvaartsdag! Ik voelde me nog steeds niet geweldig en ik voelde ook keelpijn opkomen, maar toch heb ik er een gezellige dag van gemaakt. Ik ben samen met mijn vriend de stad ingegaan, we hebben samen geluncht en 's avonds heb ik op de bank gelegen met mijn dekbed en een boek. 

Vrijdagochtend ben ik naar de dokter gegaan. Ik heb de laatste tijd last van hoofdpijn waarbij ik niet heel goed meer kan functioneren (te veel pijn, steken bij het concentreren), dus ik heb medicijnen gekregen wanneer ik weer zo'n aanval heb. De rest van de dag heb ik samen met mijn zusje de voorbereidingen voor de babyshower getroffen. Ontzettend gezellig!

Vandaag heb ik het druk met de babyshower, maar morgen heb ik weer een rustdag. Er liggen drie boeken op mijn salontafel die ik het liefst alle drie tegelijk wil lezen. Daar ga ik morgen dus wat aan doen!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten