woensdag 8 oktober 2014

Happy Birthday to me!

Stoppen met de opleiding heeft veel voordelen. Wat voor mij heel goed uitkomt, is dat ik vandaag vrij ben. Jawel, op mijn verjaardag!

Ik houd enorm van uitslapen, maar vandaag heb ik dat expres niet gedaan. Nu ik dit stukje typ, zit ik nog wel in mijn pyjama. Maar ik ben mijn hele woonplaats al doorgereden vanochtend. Om half acht bracht ik mijn vriend met de scooter naar zijn auto (iets met betaald parkeren in onze straat en 500 meter verderop gratis parkeren...), ik bracht mijn zusje naar haar werk en straks ga ik nog de deur uit om wat traktaties te kopen.

Godzijdank hoef ik niet voor al mijn collega's én al mijn leerlingen een traktatie te halen. Ik weet nog dat ik daar vorig jaar zo'n dertig tot veertig euro aan kwijt was. Dit jaar trakteer ik alleen tijdens de sectievergadering morgen en in mijn mentorles. Dat laatste doe ik ook alleen omdat er morgen ook een mentorleerling jarig is, dus dubbel feest!

De rest van mijn dag ga ik gebruiken om mijn boek in te duiken. Nog zo'n voordeel van stoppen met de opleiding: ik heb eindelijk weer tijd om te lezen! Ik heb een enorme inhaalslag te maken, dus daar ga ik vandaag mijn best voor doen.

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten