donderdag 9 oktober 2014

Het verleden gaat zich herhalen?!

8 oktober 2013, Elseline jarig.
9 oktober 2013, Elseline ziek.
10 oktober 2013, Elseline valt om met haar scooter.

8 oktober 2014, Elseline jarig.
9 oktober 2014, Elseline ziek.
10 oktober 2014, ?

Ik hoop dat de dagen van vorig jaar zich niet gaan herhalen, maar dat ik vandaag ziek thuis zit, dat staat vast. Van de week begon het al een beetje met last van mijn keel, maar dat was na een uurtje weer weg. Gisteravond kwam het weer opzetten. 's Middags begon mijn verkoudheid, toen ik op visite was bij mijn zus. In het restaurant voelde ik mijn ogen branden. En 's avonds thuis was ik zo verkouden, dat ik alleen nog maar in bed wilde liggen om te slapen.

Vanochtend was de keelpijn er weer. En de verkoudheid. En het niezen. En nu ook de hoofdpijn. Ik heb mijn baas gebeld dat ik vandaag een dagje thuis blijf. Shit, net nu ik zo'n druk schema heb met 2vwo! Morgen wil ik wel echt naar mijn werk, ziek of niet. In mijn brugklassen heb ik drie repetities gepland staan, dus heel veel hoef ik niet te doen dat uur. En hopelijk kan ik mijn 2vwo-klas bijwerken, zodat we weer op schema liggen. Dus ziek of niet, morgen ga ik weer aan het werk. Hopelijk steek ik niemand aan...

Vandaag wordt het een dagje thuiswerken. Kan dat, als docent? Nou ja, ik heb nog wat tussentijdse rapporten te schrijven, dus dat kan ik mooi vandaag doen. Vanmiddag dan, want nu kruip ik nog even onder de dekens.

Liefs!

P.S. Duimen jullie dat ik morgenochtend niet om val met de scooter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten