vrijdag 13 juli 2012

Personeelsdag

Laatst was het zo ver: de personeelsdag van mijn nieuwe werk stond op de agenda. Ik had er onwijs veel zin in om mijn nieuwe collega’s te ontmoeten. Op de dag van de rondleiding heb ik er wel een paar ontmoet, maar lang niet allemaal. Deze personeelsdag leek me een mooie gelegenheid om meteen met iedereen eens de hand te schudden.

Voor deze dag was er een ochtendplanning, een middagplanning en een avondplanning. De ochtend bestond uit een vergadering, een voorstelronde van de nieuwe docenten, een uitgebreid afscheid van de vertrekkende docenten en een fotosessie voor een groepsfoto van al het personeel en een individuele foto voor in het smoelenboek. De middag bestond uit vier, voor mij véél te sportieve, activiteiten. De avond bestond uit een barbecue op het strand. Omdat ik totaal niet sportief ben en ik geen zin heb om na vijf minuten (met een rood hoofd!) te vragen of ze alsjeblieft wat langzamer willen fietsen/wandelen, heb ik besloten om alleen bij het ochtendprogramma aanwezig te zijn.

Teruggekeken op de ochtend vond ik het erg gezellig. Ik heb een hele hoop collega’s mogen ontmoeten en ook de andere nieuwe collega’s heb ik uitgebreid besproken. Ik was af en toe iets te veel mezelf, teruggetrokken dus, maar ik hoop dit na de vakantie helemaal goed te maken. Ik vond deze dag de ideale manier om het personeel te leren kennen. Het was een fijne, relaxte sfeer, omdat iedereen al uitkeek naar de vakantie. Het was wellicht nog fijner geweest om de collega’s tijdens één van de activiteiten beter te leren kennen, maar ik hou het er voor nu gewoon bij dat ik liever heb dat ze, zeker in het begin, vooral mijn positieve kanten mogen zien. Mijn slechte conditie bewaar ik liever nog even geheim!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten