maandag 20 augustus 2012

De zomervakantie, deel IV

Sportief. Dat is hoe mijn week eruit zag. Vier keer buiten hardlopen, twee keer trainen in de sportschool en een paar wandelingen tussendoor. Afgezien van de spierpijn in mijn buik (yes, buikspieren!) voel ik me heerlijk. Het afgelopen half jaar heb ik een hekel gehad aan de sportschool, maar ik geloof dat het plezier weer langzaam terug begint te komen. Vooral het hardlopen vind ik fijner dan ik dacht. Mijn conditie zit nog steeds enorm tegen en langer dan twee minuten achter elkaar houd ik het hardlopen helaas ook niet vol, maar ik merk nu al dat er verbetering in zit. Tijdens mijn eerste aflevering van “Start to Run” was ik na vijf minuten al helemaal gesloopt en nu kan ik de hele aflevering (van twintig minuten) zonder te zeuren afronden.

Er staan voor mij nog vier vrije dagen op het programma, inclusief vandaag. Ik heb nog geen plannen gemaakt en dat vind ik eigenlijk ook wel lekker. Hardlopen doe ik sowieso nog twee keer en verder zal ik mijn tijd waarschijnlijk doorbrengen met een boek, een stapel tijdschriften en/of mijn laptop. Nog even genieten voordat ik weer mag beginnen!

Ik had gehoopt dat mijn rooster ergens afgelopen week op de deurmat zou vallen, maar die is helaas nog niet binnen. Ik ben ontzettend benieuwd naar mijn werkdagen, zodat ik alles daar buiten ook in kan plannen. Wel heb ik alvast een planning gemaakt wanneer welke posts online zullen komen. Deze planning staat morgen op mijn blog.

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten