zaterdag 5 januari 2013

Kerstvakantie 2/2

Ja, de tijd vliegt echt als je het naar je zin hebt. Nog twee dagen en dan sta ik weer voor de klas, maar als ik heel eerlijk mag zijn, wil ik er nog even niet aan denken. Ik vind het wel lekker zo, die vakantie!

Wat ik allemaal uitspook? Tja, Londen natuurlijk. Ik schreef het vorige week al: donderdagavond ruilde ik Nederland in voor Londen en wat heb ik genoten! Drie dagen bracht ik door in de drukste straat van Londen (naar mijn idee) en wandelde ik een ruime marathon. Mijn voetjes waren gebroken, maar dat maakte me niets uit. Ik had het heerlijk gehad en heb een heleboel plekken gezien die ik alleen maar van foto’s kende. Doe mij nog maar zo’n weekend.

De dagen erna had ik nodig om uit te rusten. Uiteraard ging dat niet: ik kwam terug op oudejaarsdag en ik kan het niet maken om dan al om half 8 naar bed te gaan. Ook op nieuwjaarsdag ging het relaxen niet door. Tijd voor familiebezoekjes. Gelukkig mocht ik woensdag wel de hele dag in bed blijven liggen (op het bezoekje aan de tandarts na). Toen ik om 10.00 uur weer thuis kwam en mijn vriend nog zag slapen, aarzelde ik geen moment. Ik trok mijn pyjama aan en binnen no-time was ik in dromenland! De rest van de dag heb ik alle tv-programma’s gekeken die ik had gemist en heb ik vijf goede voornemens bedacht voor in 2013. Nu eens kijken of ik ze waar kan maken.

De rest van de week was ik al iets actiever. Een logeerpartijtje met mijn zusje (Wie is de Mol is weer begonnen!!!), spelletjesavond met mijn zusje en mijn vriend, film gekeken... Dit weekend zet ik mezelf nog even op de spaarstand, want ik heb mijn energie de komende weken weer hard nodig!

Gelukkig is de volgende vakantie al over zeven weken…

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten