woensdag 2 januari 2013

Mijn goede voornemens


Vandaag is het 2 januari. Dat betekent dat het startsein voor de goede voornemens is gegeven. Ook ik heb weer goede voornemens bedacht. Zeker de helft zal half januari vergeten zijn, maar ik kan het wellicht proberen.

1. Verder met mijn blog
Allereerst wil ik dit jaar verder met mijn blog. Dat is op zich natuurlijk niet heel moeilijk, just go with the flow. Daarom heb ik er een extra voornemen aan gekoppeld: Aan het eind van dit jaar wil ik in totaal 333 blogposts op mijn blog hebben staan. De teller staat nu op 109, dus dat wordt even doorschrijven!
2. Een boek schrijven
Een langgekoesterde droom wat maar niet wil lukken. Januari 2012 schreef ik het laatste hoofdstuk af van een verhaal en stuurde ik het op naar een uitgeverij. Daar is verder niets mee gebeurd. Ik heb daarna ook geen zinnig woord meer geschreven (behalve op mijn blog), dus dat wil ik dit jaar weer op gaan pakken.
3. Heel veel lezen
En hoeveel is veel? Laten we zeggen 25 boeken in 2013, ongeveer twee boeken per maand. Dat moet best lukken!
4. Mijn andere blog oppakken
Die 25 boeken moeten worden vastgelegd, dus ik hoop, nee… Ik ga mijn andere blog weer oppakken.
5. Engels leren
In London kon ik me af en toe best verstaanbaar maken, maar toch vond ik het jammer dat ik de antwoorden nooit verstond van de verkopers. Ze praatten ze snel en gebruikten – voor mij – aardig lastige woorden. In 2013 ga ik dus Engels leren. Hoe? 3 van de 25 boeken moeten in het Engels zijn. Help…

Ik denk dat dit genoeg voornemens zijn. Het afvallen en meer sporten heb ik vorig jaar al opgegeven, dus als ik dat in dit lijstje zou zetten, zou ik mezelf er alleen maar mee teleurstellen.

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten