vrijdag 1 maart 2013

Mijn voornemens, update 2

1 maart; tijd voor een update! Eens kijken hoe het met mijn voornemens voor 2013 zit.

1. Verder met mijn blog
Op 31 december 2013 wil ik 333 blogs op mijn site hebben. Ik sta nu op 148 blogs. De komende weken moet ik dus 185 blogs schrijven; ongeveer 19 per maand, ongeveer 4 per week. Met mijn vaste drie blogs lukt dat niet, maar ik heb er vertrouwen in dat het echt wel gaat lukken om elke week één extra blog online te zetten.
 
2. Een boek schrijven
In mijn vorige update schreef ik heel blij dat ik was begonnen. Ik heb nu een maand niets geschreven. Wat gaat de tijd toch eigenlijk snel. Maar het komt echt nog wel hoor. Echt...
 
3. Heel veel lezen
Twee boeken gelezen in twee maanden. Best wel slecht voor iemand die zo gek is op lezen als ik. Oeps. 
 
4. Mijn andere blog oppakken
Over beide boeken heb ik een blog geschreven op mijn andere blog. 
 
5. Engels leren
Ehhh... Dit komt ook nog!

Op 1 april komt er weer een update. Net als vorige keer hoop ik dan ook wat meer vorderingen te hebben gemaakt op alle punten. De tijd zal het leren!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten