zaterdag 6 april 2013

Dagboek: Ups & downs (#28)

Een korte werkweek, maar wel een week met ups en downs. Vooral dinsdag had ik een enorme baaldag. Bleh.

Maandag was het Pasen. Voor mij geen eieren verstoppen/zoeken, familiebezoekjes of culinaire maaltijden. Na een ontbijtje met mijn vriend ben ik achter de computer gekropen en heb ik geschreven, geschreven, geschreven. Eerst één blog, daarna ben ik verder gegaan met mijn verhaal. Het begint nu echt vorm te krijgen en dat geeft best wel een kick!

Dinsdag was een zware dag. Ik kreeg een lesbezoek in mijn 2havo-klas en dat was slopend. De leerlingen waren druk, waardoor mijn les niet liep zoals gepland. Ik stuurde er drie leerlingen uit... Bah! De rest van de dag verliep ook niet vlekkeloos. Ik was zo pissig door die ene les, waardoor ik de hele tijd met een donderwolk boven mijn hoofd liep. 

Woensdag heb ik geprobeerd een dankbaarheidslijstje over dinsdag te schrijven. Wonder boven wonder kon ik toch nog wat punten bedenken. De rest van de dag ben ik best lui geweest. Naar de markt gefietst, nog een blog geschreven en een toets uitgewerkt, maar verder bracht ik mijn dag door op de bank. Chill!

Gelukkig had ik donderdag een goede dag. Mijn les in 2havo verliep best goed (zie deze blog), de lessen in de brugklas verliepen (ondanks de vele vragen) ook wel oké, in mijn tussenuren heb ik veel dingen van mijn to do-list kunnen strepen en ook na werktijd heb ik mezelf nuttig gemaakt door een SO te maken en een blog te schrijven. 

Op vrijdag stond ik heerlijk op. De dag ervoor lag ik om half zeven al op bed. Inderdaad. Af en toe lijk ik wel een klein kind! Ik las eerst een boek en toen ik deze uit had, zo’n twee uur later, viel ik heerlijk in slaap. Vrijdag was ik dus fit voor een lange dag! Dat had ik wel nodig, want mijn dag begon met mijn 2havo-klas. Gelukkig deden ze redelijk goed mee. Het werken in groepjes lukte wel aardig en ik heb slechts drie groene kaarten hoeven trekken. Beter!

En dan nu… weekend. Ik heb vanavond een verjaardag, maar verder geen plannen. Afgelopen dinsdag kocht ik een nieuw boek, wie weet lukt het me om die morgenavond uit te krijgen!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten