woensdag 3 april 2013

Dankbaarheidslijstje #5

Hij is een beetje laat, maar wat men zegt: “Beter laat dan nooit.” Gisteren had ik best een rotdag. Heel even had ik het gevoel dat alles mis ging. Toen ik net nog even terug mijn bed in kroop en aan de dag van gisteren dacht, leek het me wel een goed plan om over gisteren een dankbaarheidslijstje te schrijven. Want uiteraard ben ik dat gisteren helemaal vergeten.

Gisteren, 2 april 2013, was ik dankbaar voor/was ik blij met…
… het zonnetje dat mijn slaapkamer in scheen. Dat is héél fijn wakker worden!
… mijn good-hair-day. Ik heb bijna nooit mijn haar los, omdat het altijd vervelend zit. Het zit niet in model of ik ga er de hele tijd aan zitten, waardoor het alsnog uit model gaat. Maar gisteren zat het vrijwel mijn hele werkdag goed!
… de avond die ik met mijn vriend heb doorgebracht. Vlak voor etenstijd gingen we een stukje fietsen richting de boulevard. Daar zijn we eerst de winkels ingegaan en daarna uit eten geweest. Toen we thuis kwamen waren we allebei zo moe dat we allebei op de bank in slaap vielen.
… het boek dat eindelijk in de boekwinkel lag. Al maanden wachtte ik op het derde deel van “Zwaar …” van Chantal van Gastel. Toen ik gisteren nietsvermoedend de boekhandel in liep, zag ik hem meteen liggen. Ik heb weer wat te doen dit weekend!
… de lessen in de brugklas. Na een slopende les met mijn 2havo-leerlingen zijn drie uurtjes met de brugklassen extra fijn. En al helemaal als de lessen goed verlopen!

Nu ik zo een lijstje typ, zijn er toch best wat dingetjes waar ik gisteren blij mee was. Jammer dat ik dat op de dag zelf over het hoofd heb gezien.

Liefs!

# Dankbaarheidslijstje #1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten