zaterdag 1 juni 2013

Mijn voornemens, update 5

Vandaag is het 1 juni 2013. De zomer komt steeds dichterbij. Hoe zit het met de voornemens die ik aan het begin van dit jaar maakte? Hieronder heb ik mijn vijf voornemens op een rijtje staan, met daarbij een korte tekst.

1. Verder met mijn blog
Het magische getal 200 ben ik al gepasseerd. Ik zit nu op 217 blogs. Vooral deze week heb ik veel blogs online gezet. Maar liefs zes! En dan ben ik zelfs vergeten om een dankbaarheidslijstje te schrijven.

2. Een boek schrijven
Wow, wow, wow. I did it! In de meivakantie had ik de smaak te pakken. Mijn vriend was drie dagen niet thuis, dus dat gaf mij de gelegenheid om achter de computer te kruipen. Ik bleef schrijven en uiteindelijk was het eind in zicht. Yes! Ik ben zo nu en dan nog bezig met het zetten van de puntjes op de i. Daarna ga ik het (waarschijnlijk) opsturen en dan heel hard duimen dat mijn wens uit gaat komen.

3. Heel veel lezen
Mijn voornemen was om in de meivakantie drie boeken te lezen. Dat is gelukt. Daarna ben ik nog door blijven gaan met lezen. Die 25 boeken in 2013 gaat wel lukken. Makkelijk zelfs!
De boeken die ik heb gelezen waren voornamelijk van de Nederlandse chicklitschrijfster Petra Kruijt. Allemaal aanraders!

4. Mijn andere blog oppakken
Over alle boeken heb ik een blog geschreven.

5. Engels leren
Nee...

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten