zaterdag 1 februari 2014

Mijn voornemens, update 1

De eerste maand van 2014 is voorbij en ik ben trots. Ik heb dan misschien niet zo veel voornemens die ik af kan vinken – we zijn tenslotte pas één maand verder – maar ik heb wel een productieve maand gehad. En met sommige voornemens ben ik echt wel aardig op weg!

1. Blog
Mijn voornemen is om 555 blogs online te hebben op 31 december 2014; ik zit nu op 375 gepubliceerde blogs. Ik ben docent wiskunde, maar ik ga nog even niet uitrekenen hoe veel procent dat is en hoeveel ik er per week online moet zetten om mijn doel te halen. Maar… Ik ben redelijk op weg!

2. Wiskunde
As we speak heb ik acht hoofdstukken afgerond en I’m still counting. Overigens heb ik een wijziging aangebracht in mijn voornemen: in plaats van de A-hoofdstukken van VWO te maken, ga ik de B-hoofdstukken maken van VWO. Dat lijkt me toch wel iets nuttiger.
 
3. Jeugdverhaal
Hier moet ik nog aan beginnen…
 
4. Artikelen
Artikelen bundelen? O ja!
 
5. Lezen
In januari heb ik al vijf boeken gelezen. Dat komt echt wel goed met die vijftig boeken…
 
6. Engels
… en die Engelse boeken komen ook nog wel. Ooit.
 
7. NaNoWriMo
Of ik deze voornemen haal, zien we pas aan het einde van het jaar.
 
Oké, ik heb toch nog niet heel veel gedaan aan mijn goede voornemens, maar het is pas februari. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt... Of in ieder geval dat ik voornemen 1, 2, 3, 5, 6 en 7 ga halen. Tegen het bundelen van mijn artikelen zit ik echt aan te hikken, zeker nu het er steeds meer worden!
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten