dinsdag 1 april 2014

Mijn voornemens, update 3

1 april 2014, de dag waarop ik besluit om niet meer maandelijks een update online te zetten over mijn goede voornemens van dit jaar. Ik heb twee punten waar op dit moment hard aan wordt gewerkt, maar de overige vijf punten blijven iedere maand hetzelfde: er gebeurt weinig met het schrijven en met het bundelen van mijn artikelen.
 
Vandaag geef ik dan ook alleen een update over de punten waar ik wel iets mee heb gedaan of waar ik iets over kan vertellen.
 
1. Blog
 Er staan nu zo'n 410 artikelen online. Ik heb up-weken, maar ook weken waarin ik een dipje heb. Ik ben dan zo druk met andere dingen dat het schrijven van extra artikelen er niet in zit. Ik probeer het wel, maar ik heb nu meer hobby's dan ooit, dus ik ben nog hard aan het zoeken naar een balans.
Toch heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen om de 555 blogs op het einde van het jaar te halen. Ik heb heel veel inspiratie, ik maak wekelijks dingen mee waar ik over kan schrijven en ook vanaf september ga ik veel nieuwe artikelen schrijven in een nieuw thema: werken & studeren! 

2. Wiskunde
Het lukt me niet om wekelijks één hoofdstuk af te krijgen, maar ik doe mijn best om af en toe wat opgaven te maken. Misschien moet ik me wat minder bezig houden met de hoofdstukken die me gemakkelijk afgaan, maar direct overstappen op de verdere hoofdstukken. Dat motiveert wellicht ook meer.  

5. Lezen
Met het lezen gaat het hartstikke goed. Ik heb nu vijftien boeken gelezen en ik lees op dit moment met meer plezier dan ooit!
 
Wanneer de volgende update zal zijn, is nog niet bekend. Misschien dat ik de updates om de twee of drie maanden kan plannen, zodat ik in ieder geval wat te melden heb in zo'n blogpost. :-)
 
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten