zaterdag 26 juli 2014

Zomervakantie #1

Kunnen de komende weken nóg beter worden dan de afgelopen week? Ik denk het niet, maar we zullen het gaan zien...

Ik heb een heerlijk weekje achter de rug. Natuurlijk zat er een rouw randje omheen, met woensdag als dieptepunt. De nationale rouwdag waarbij (hopelijk) heel Nederland stilstond bij de vliegtuigramp van vorige week donderdag. Het werd nog erger toen ik las dat er nog twee vliegtuigen naar beneden zijn gehaald door Rusland, dat er nóg een vliegtuig was neergestort met passagiers erin én dat Poetin vrolijk viert dat de eerste steen is gelegd voor het stadion waar in 2018 het WK zal plaatsvinden. Ik hoop met heel mijn hart dat Nederland een keertje over zal slaan, ondanks dat ik genoten heb van het afgelopen WK. Maar goed, dit is niet het juiste platform om mijn mening daarover te spuien. 

Door deze afschuwelijke gebeurtenis heb ik juist meer genoten van het leven zoals het nu is. In gedachten ben ik vaak genoeg bij de nabestaanden van de slachtoffers, maar ik besef me nu nog meer dat het leven zomaar afgelopen kan zijn. Nu het nog kan, wil ik genieten. En dat heb ik gedaan, in één van de vakantieparken van Centerparcs.

Als cadeautje voor mijn driejarig samenzijn met mijn vriend kreeg ik een midweek Centerparcs. Maandag tegen het middaguur kwamen we hier aan en oorspronkelijk zouden we vrijdag terug naar huis keren. Oorspronkelijk, inderdaad, want op woensdag besloten we er nog een weekendje aan vast te plakken. We hebben het hier zo naar ons zin en we rusten hier heerlijk uit van een jaar lang werken.

En daarbij heb ik nog meer leuk nieuws. Na een zwangerschap van ruim 41 weken ben ik afgelopen maandagavond tante geworden van een meisje. We zijn vrijdagavond vanuit Centerparcs terug naar huis gereden om ons nichtje te bewonderen. Wat een schatje, wat een prinsesje! Om half vier 's nachts waren we weer terug in ons vakantiehuisje, dus het was een korte nacht, maar het was het meer dan waard!

Wij genieten nog even verder van ons verblijf op het park. Nu maar hopen dat de komende vijf weken net zo fijn worden als de afgelopen week.

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten