woensdag 15 oktober 2014

Geestelijke dip

Ik zit in een dipje. Die dip begon lichamelijk vorige week woensdagavond op mijn verjaardag. Ik had de griep te pakken. De geestelijke dip kwam op vrijdag, na het gesprek met een conrector. Ik zat er die middag doorheen. Dat weekend probeerde ik uit te zieken. Zondag voelde ik me al beter, geestelijk en lichamelijk, maar ik zag wel op tegen mijn werk.
 
Maandag ben ik dan ook nog thuisgebleven. Ik voelde me nog niet helemaal in orde en de hoofdpijn was enorm. Ik heb me ziek gemeld, maar ik deed dit te laat. Mijn werkgever was niet heel blij met me en de hele dag heb ik me schuldig gevoeld. Dinsdag zag ik dan ook enorm op tegen het werken. Lichamelijk was ik gelukkig weer helemaal beter. Maar bah, wat voelde ik me rot.
 
Ik voelde me ook heel rot omdat mijn planning nu echt een zooitje is. De ene klas loopt achter op de andere klas. Het is heerlijk om parallelklassen te hebben, maar ik vind het verschrikkelijk als deze klassen niet écht parallel meer lopen...
 
En nu is het woensdag en ik zit weer thuis. Dit keer ben ik niet ziek, maar ik heb tegenwoordig op woensdag mijn vrije dag. Ik probeer vandaag de energie te vinden om donderdag en vrijdag nog even te "knallen". De laatste twee dagen voor de herfstvakantie.
 
Volgens mij ligt het ook aan de periode van het jaar. Drie jaar terug had ik namelijk ook anderhalve week voor de herfstvakantie dat ik met tegenzin naar mijn werk ging. Vorig jaar had ik dit ook halverwege oktober. Het is denk ik gewoon iets waar ik even doorheen moet. Maar leuk is anders...
 
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten