maandag 1 juli 2013

Mijn voornemens, update 6

1 juli. De eerste dag van de tweede helft van het jaar en de dag dat ik een relatie kreeg met mijn lieve vriend! Tijd voor een update! Omdat ik vijf voornemens toch net iets te weinig vond en omdat de zomervakantie binnenkort weer gaat beginnen, heb ik er nog twee voornemens bij verzonnen.

1. Verder met mijn blog
Er staan nu 236 blogs online. De zomervakantie begint over twee weken, dus dan heb ik alle tijd om te schrijven! Ik breng het aantal wekelijkse posts omhoog naar vier, qua planning is dat makkelijk te doen. Hopelijk lukt dat ook wat betreft de inspiratie.

2. Een boek schrijven
Gedaan.

3. Heel veel lezen
Ontzettend slecht, maar in juni heb ik slechts één boek gelezen...

4. Mijn andere blog oppakken
Over alle boeken heb ik een blog geschreven.

5. Engels leren
Nee...

6. Nog een boek schrijven
Mijn nieuwe voornemen voor 2013. Om precies te zijn voor de zomervakantie van 2013. Aan het eind van de zomervakantie wil ik nog een verhaal geschreven hebben. De grote lijnen staan al op papier en ik heb alles al uitgedacht. Ik hoef "alleen nog maar even te schrijven". Dat moet lukken, toch? Ik wil daar dan ook minimaal twee dagen in de week de tijd voor vrijmaken. Dat doe ik niet thuis, want dan weet ik dat ik te veel afgeleid zal worden. Die dagen ga ik dan naar een bibliotheek bij mij in de buurt. Een heerlijke, inspiratievolle omgeving!

7. Mijn blogs bundelen
Ik ben nu ruim een jaar verder met mijn blog. Ik lees wel eens een blog terug en dan denk ik standaard: goh, dat is lang geleden! Ik wil daarom alle blogs nog eens teruglezen en deze bundelen. Wie weet gebeurt er dan nog iets mee. :-) Ook dit wordt een projectje voor in de zomervakantie.

Liefs!
 
* Lees ook de eerdere blogs over mijn voornemens *

Geen opmerkingen:

Een reactie posten