zondag 12 mei 2013

Dankbaarheidslijstje #8

In de meivakantie is het me even ontschoten. Daarom zet ik vandaag een lijstje online met alles waar ik in de meivakantie dankbaar voor was. Ik heb het kort gehouden, maar er is zo veel meer om dankbaar voor te zijn.

In de meivakantie was ik dankbaar voor…
… de zon die op veel dagen toch aanwezig was.
… de regenachtige dagen waarop ik thuis mocht blijven en mocht schrijven voor mijn blog, schrijven aan mijn verhaal en lezen in zoetsappige chicklits.
… mijn opgeknapte balkon die mijn vriend en ik romantisch hebben aangekleed.
… de dagen dat ik kon ontbijten op mijn balkon.
… de avond dat ik spontaan met mijn familie naar een pizza-restaurant ging.
… en de avond dat ik spontaan met mijn schoonfamilie naar een geweldig restaurant ging.
… de scootertocht van ruim anderhalf uur die ik met mijn vriend maakte door de weilanden.
… mijn vriend, met wie ik veel dagen en nachten samen heb mogen zijn.
… de sportschool, waar ik een paar dagen aardig wat calorieën heb verbruikt.
… mijn doorzettingsvermogen om eindelijk weer een verhaal af te schrijven.
… de up-tempo-nummers van Justin Bieber waar ik soms stiekem naar luister als mijn vriend er niet is.
… de vele uren vrije tijd die ik heb gebruikt om vooruit te schrijven voor mijn blog.
… mijn inspiratie om een (hopelijk) leuke les over cirkels te geven aan de brugklas de komende week.
… het uitslapen om de meeste dagen. Wat was dat heerlijk!

Kortom: mijn meivakantie was heerlijk! Het zal even wennen worden om morgen weer vroeg op te staan. Gelukkig hebben al die vrije dagen me energie gegeven om ook die laatste weken er nog even vrolijk tegenaan gegaan.

Liefs!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten