zondag 1 december 2013

Mijn voornemens, update 11

1 december wordt toch altijd wel gezien als het begin van een leuke periode. Sinterklaas staat voor de deur, de Kerstman is in aantocht en de familie wordt extra vaak bezocht deze maand. Hartstikke leuk! 1 december is ook de dag om terug te blikken op mijn goede voornemens van dit jaar.
1. Verder met mijn blog
Er staat nu ruim 340 blogs online, wat betekent dat ik mijn doel van 333 blogs bereikt heb. Ik heb er geen enkele moeite voor hoeven doen en ik heb zelfs nóg een maand te gaan. We kunnen wel stellen dat ik mijn eerste doel glansrijk heb behaald.
2. Een boek schrijven
In november heb ik mijn verhaal herschreven. Het verhaal ligt nu in het digitale postvakje van mijn zusje om er eens kritisch naar te kijken. In januari zal ik het verhaal weer opsturen naar een uitgeverij.
3&4. Heel veel lezen & mijn andere blog oppakken
Het zit wel goed met dat lezen. Met mijn blog gaat het toch wel anders dan ik had verwacht. Het was ook al in mijn vorige update te lezen, maar ik heb een punt achter mijn boekenblog gezet. Het schrijven deed ik allang niet meer met plezier en ik ging echt niet meer lezen omdat ik een boekenblog had.
5. Engels leren
Ik heb deze maand een halve Engelstalige film gekeken zonder ondertiteling. Halverwege de film viel ik in slaap, maar ik ben toch al een stapje verder dan voorheen.
6. 50.000 woorden schrijven
Het leek me een leuk streven om in november, tijdens de National Novel Writing Month, verder te schrijven aan het verhaal waar ik in augustus mee begonnen ben. In plaats daarvan ben ik verder gegaan met het verbeteren van een eerder verhaal. Geen probleem; ik heb alvast een goed voornemen voor 2014 gevonden!
7. Mijn blogs bundelen
En mijn tweede voornemen van 2014…
Liefs!
* Lees ook de eerdere blogs over mijn voornemens *

Geen opmerkingen:

Een reactie posten